سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدوده بیمارستان امام حسین(ع) زنجان مسدود شد

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: برای رسیدن به یک معبر پایدار و رعایت اصول فنی محدوده بیمارستان امام حسین (ع) به مدت ۴۰ روز مسدود است.

انصاری معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: برای رسیدن به یک معبر پایدار و رعایت اصول فنی محدوده بیمارستان امام حسین (ع) به مدت ۴۰ روز مسدود است. 

او افزود: نتیجه بررسی‌ها و مطالعات حاکی از وجود زیرسازی بسیار نامناسب در معبر برادران شهید میکائیل و فضائیل کریمی (مابین میدان سپاه و میدان مدیریت) بود و عدم مناسب‌سازی این زیرسازی باعث خرابی‌های مکرر در گذشته شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان ادامه داد: برای رسیدن به یک بستر پایدار و روسازی با دوام مقرر شد که این مسیر به مدت ۳۰ تا ۴۰ روز مسدود شده و پس از برداشتن لایه ضخیم آسفالت و لایه خاکی نامناسب، زیرسازی اصولی اجرا و روکش آسفالت صورت گیرد.

او ضمن  عذرخواهی از همشهریان به خاطر مسدودی و محدودیت ایجاد شده در این مسیر، گفت: همشهریان می توانند از مسیر جایگزین باند (کندرو جنب معبر) استفاده کنند.

انصاری بابیان اینکه برای رفاه حال همشهریان، پروژه در دو فاز اجرا می‌شود، افزود: مسدودی فعلی در محدوده و حدفاصل معبر جنب بیمارستان امام حسین (ع) تا پل عابر پیاده به طول حدود ۴۰۰ متر اتفاق افتاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.