سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در معرفی توانایی و ظرفیت‌های اقتصادی

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بر لزوم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در معرفی توانایی و ظرفیت‌های اقتصادی کشور تاکید کرد.

دکتر مرتضی شریفی در جمع خبرنگاران گفت: فارس دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی  در حوزه‌های مختلف به ویژه صنایع تبدیلی است و بی تردید حضور فعالان این استان و معرفی پتاسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در چنین نمایشگاه‌هایی تاثیر به سزایی در توسعه  اقتصادی دارد.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره گاسترونمی غذا و نوشیدنی گفت: امید است در این نمایشگاه حضور فعالان صنعت غذا و صنایع تبدیلی فارس را شاهد باشیم چرا که معرفی ظرفیت‌های این استان رونق هرچه بیشتر صنایع  در فارس و کشور را در پی خواهد داشت.

شریفی به مجموعه نمایشگاه‌های صنعت غذا و نوشیدنی اشاره کرد و گفت: این رویداد‌ها میتواند ضمن معرفی این صنعت زمینه رونق تولید و توسعه صادرات صنایع غذایی و موجبات احیای خوراک ونوشیدنی ایرانی را فراهم کند.

به گفته مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس صنعت غذا دارای ظرفیت‌های تولیدی بسیار بالایی است که میتواند بخش عمده‌ای از صادرات غیرنفتی کشور را به خود اختصاص دهد و برگزاری این نمایشگاه میتواند مسیر رونق تولید در صنعت غذا را به عنوان یکی از صنایع پیشران فراهم نماید.

گفتنی است این نمایشگاه و جشنواره از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب پایتخت برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.