سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت احداث پارک بانوان در ناحیه غرب شهرکرد

رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهرکرد گفت: احداث پارک بانوان در ناحیه غرب شهرکرد در راستای آرامش و امنیت بانوان ضروری است.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه برخی مردم در ناحیه غرب احشام را در منازل خود نگهداری می‌کنند، گفت: فرمانداری شهرستان شهرکرد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید اقدامات لازم را جهت تامین زمین مورد نیاز برای دامپروری و تامین آب لازم انجام دهند.

وی تأکید کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام بازآفرینی ناحیه غرب شهرکرد را باید راه و شهرسازی تکمیل کند و به بهره‌برداری برساند.

حیدری افزود: سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری منطقه یک و مسئول ناحیه چهار در طرح جامع ناحیه غرب جانمایی و برای تخصیص اعتبار در بودجه ۱۴۰۲ اجرایی شود.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: به‌منظور پیشگیری از حوادث، خط لوله فرآورده‌های نفتی مارون در چالشتر باید به خارج از محدوده شهر جابه‌جا شود، زیرا در صورت بروز حادثه می‌تواند تهدیدات جانی و مالی و زیست‌محیطی جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین وجود این خطوط در مناطق شهری مغایر با اصول اولیه پدافند غیرعامل است که باید در انتقال آن توسط دستگاه‌های متولی اهتمام بیشتری ورزیده شود.

حیدری اظهار داشت: با توجه به گسترش شهرها، باید ضوابط و دستورالعمل‌ها در رابطه با تعیین و جانمایی خط انتقال لوله نفت مارون در نظر گرفته شود که در زمان خطر و تهدیدات احتمالی، آسیب کمتری رخ دهد.

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در ناحیه غرب با چشم‌انداز ۵۰ تا ۱۰۰ ساله

ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد بر لزوم نگاه بلندمدت در اجرای پروژه‌های شهری شهرکرد و متناسب با ویژگی‌های فرهنگی شهرکرد تاکید کرد و گفت: پروژه‌های توسعه‌ای به‌ویژه در ناحیه غرب و آرامستان سولدره با چشم‌انداز ۵۰ تا۱۰۰ ساله اجرایی شود.

نوسازی مدارس ناحیه غرب شهرکرد در دستور کار قرار گیرد

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: برنامه‌محور بودن و تحول‌گرا بودن از ویژگی‌های مسئول ناحیه چهار بوده و اکثر مطالباتشان پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی و توسعه و تجهیزات مدارس استان باید برای بازسازی مدارس ناحیه غرب اقدام کند، ادامه داد: سرانه آموزشی در این ناحیه رعایت نشده است، باید نوسازی و تجهیز مدارس ازجمله دبستان سمیه، دبیرستان رقیه و دبیرستان فارابی در دستورکار قرار گیرد.

ضرورت احداث پارک بانوان در ناحیه غرب شهرکرد

داوود نجفی با اشاره به مطالبه به‌حق بانوان و نیاز جدی این قشر و ضرورت ایجاد پارک بانوان در راستای آرامش و امنیت بانوان در ناحیه غرب افزود: احداث چنین فضا‌هایی موجب افزایش نشاط اجتماعی بین بانوان می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهرکرد گفت: احداث پارک بانوان باید به‌صورت جدی پیگیری تا هرچه سریعتر شاهد به ثمر نشستن مطالبات به حق بانوان این ناحیه باشیم.

وی اظهار داشت: حفظ و ارتقای نشاط و شادابی در بین بانوان و تأثیرات مثبت آن در استحکام بنیان خانواده نیازمند توجه همه‌جانبه از سوی دستگاه‌های اجرایی شهر است که شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد نیز در همین راستا باید ساخت پارک ویژه بانوان را در دستور کار خود قرار دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.