سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از ۴۲ هزار زائر از مرز باشماق

فرماندار مریوان گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۸ زائر ایرانی و ۱۱ هزار و ۸۷۸ زائر خارجی از مرز باشماق به سمت کربلا و اماکن مقدس عراق تردد کرده اند.

 اسماعیل احمدی گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۸۷۸ زائر خارجی اربعین از مرز باشماق به سمت عتبات عالیات و کربلا تردد کرده اند که بیشترین آن ها مربوط به کشور‌های آذربایجان و ترکیه بوده است.

فرماندار مریوان آمار زائران ایرانی تردد کننده از مرز باشماق را نیز ۳۰ هزار و ۱۵۸ نفر اعلام و اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۴۲ هزار و ۳۶ زائر اربعین از این مرز به سمت کربلا و اماکن مقدس عراق تردد کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه روز گذشته نیز ۲ هزار و ۴۶۷ زائر از مرز باشماق تردد کردند، ادامه داد: امروز نیز تا ساعت ۹ صبح، ۷۴۰ زائر از این مرز خارج و وارد خاک عراق شدند.

احمدی آمار زوار ورودی به کشور از مرز باشماق را ۴۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تردد زائران از مرز بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و همه امکانات برای خدمت رسانی به زوار فراهم است.

فرماندار مریوان یادآور شد: در داخل شهر مریوان و مرز باشماق، موکب‌ها به اندازه کافی برای خدمت رسانی به زائران برپا شده و از لحاظ اسکان زائران نیز هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.