سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو نیازمند حمایت خیرین هستند

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ هزار و ۷۳۳ دانشجو و دانش‌آموز چشم انتظار حمایت مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

نواب ساجدیان گفت:  ۱۹ هزار و ۶۷۲ دانش آموز  و هزار و ۶۱ دانشجو تحت حمایت این نهاد در سال تحصیلی جدید، چشم انتظار مساعدت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در مراسم جشن عاطفه ها هستند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هر ساله با محوریت کمیته امداد و مشارکت سازمان صداوسیما ، آموزش‌وپرورش، بسیج و سپاه و سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود افزود: مردم خیر و نیکوکار استان علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ کمک‌های نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی از محل برگزاری جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد، بیان کرد: امید است در جشن عاطفه های امسال شاهد افزایش میزان کمک های مردمی در این جشن باشکوه باشیم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.