سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مدارس شبانه روزی/ درخواست آموزش و پرورش از مردم

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم برای شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل با آموزش و پرورش همکاری کنند.

 محمد جمالی با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و فقر مالی ترک تحصیل کرده اند گفت: تعداد زیادی از این دانش آموزان در مناطق روستایی هستند.


وی افزود: با توجه به اینکه آموزش در دوران کرونا به صورت مجازی بود و برخی خانواده‌ها امکان خرید گوشی همراه یا تبلت را نداشتند به همین دلیل، برخی از دانش آموزان ناچار به ترک تحصیل شدند.


جمالی با اشاره به برنامه آموزش و پرورش استان برای بازگرداندن این دانش آموزان به عرصه تعلیم و تربیت اضافه کرد: با همکاری دهیاری‌ها زمینه بازگشت به تحصیل تعدادی از دانش آموزان در روستا‌ها فراهم می‌شود.


وی گفت: این دانش آموزان در مدارس شبانه روزی و در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم پذیرش می شوند.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مدیران مدارس روستایی نیز ملزم شده‌اند که این دانش آموزان را شناسایی کنند.


جمالی گفت: شهروندان، دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را به ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق گزارش دهند.


۲۷ و ۲۸ شهريور زمان اجرای مانور بازگشایی مدارس؛
محمد جمالی همچنین در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا گفت: ۳ هزارو ۱۸ آموزشگاه در سطح استان با ۷ هزار و ۳۰۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی خواهد بود.


وی از مانور بازگشایی جهت ایجاد آمادگی بهتر برای استقبال از دانش آموزان در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهريور خبر داد و افزود: روز پنج شنبه ۳۱ شهریور نیز جشن شکوفه‌ها برای کلاس‌اولی‌ها در سراسر استان برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: یکی از نگرانی‌های والدین، تهیه ‌کتب تحصیلی دانش آموزان بود که حدود هزار و ۵۰۰ هزار جلد کتاب تامین و در اختیار شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفته است.


جمالی بیان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷۲ هزار دانش‌آموز روانه کلاس‌های درس خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.