سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی هزار و ۳۸۷ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های همدان

هزار و ۳۸۷ طرح به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان در کمیته مشاغل خانگی تصویب شده است و متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

 رئیس اداره اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: مجوز مشاغل خانگی به صورت آنی به دو صورت صادر می‌شود ؛ مجوز‌های مستقل که متقاضی انفرادی و مجوز‌های پشتیبان که منظور از اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند، آنی صادر می‌شود.

اسماعیل قهرمانی گفت: مسئولیت حمایت از تعدادی از شاغلان خانگی در کل فرآیند تولید و خدمات اعم از آموزش تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار مشاوره و طراحی و نوآوری و بسته‌بندی و بازاریابی و فروش را اشخاص حقیقی و حقوقی بر عهده می‌گیرند.

او با بیان اینکه امسال‌تعداد سه هزار و ۷۶۹ نفر مستقل مجوز دریافت کردند گفت: ۱۷۹ نفر پشتیبان با هزار و  ۳۴۶ نفر زیرپوشش مجوز دریافت کردند.

سهمیه مشاغل خانگی پارسال ۷۴ میلیارد تومان بود که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و عملکرد خوب بانک‌های عامل تعداد ۲۱۳۴ نفر تسهیلات استفاده کردند و کل سهمیه سال  جذب شده است.

 رئیس اداره اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: اعتبار مشاغل خانگی نزد بانک‌های توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک و بانک کشاورزی پارسال به ۱۱۰ میلیارد تومان رسید که این مبلغ بین شهرستان‌ها توزیع شده است و طرح‌ها پس از طرح در کمیته مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی می‌شود.

منبع ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.