سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم سالگرد شهید مدنی در تبریز

در مراسمی یاد و خاطره دومین شهید محراب آیت الله مدنی در تبریز گرامی داشته شد.

این مراسم که با حضور حجه الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی و روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی برگزار شد حجه الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان در سخنانی از شهید آیت الله اسدالله مدنی را عالمی وارسته و ولایت مدار یاد کرد و گفت: این شهید والامقام در تاریخ انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل داشت و ایثار و از خودگذشتگی و تلاش‌های آن عزیز سفر کرده هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران فراموش نخواهد شد.

حجه الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: اخلاص در عمل باعث شد تا شهیدمدنی به آرزوی قلبی خود که همانا شهادت در راه خدا بود برسد.

او گفت: آن شهید بزرگوار همواره می‌گفت که دعایم کنید در راه خدا به شهادت برسم که همین‌گونه نیز شد و در محراب نماز جمعه، جامه شهادت را بر تن کرد.

او  همچنین افزود: شهید مدنی یکی از شخصیت‌های بارز انقلابی بود که از آغازین روز‌های نهضت امام خمینی (ره)، حرکات انقلابی خود را شروع کرده و در تمامی عرصه‌ها حضور موثر و فعال داشت و با عزمی راسخ در مسیر آرمان‌ها و اهداف خود حرکت می‌کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.