سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیمای مرکز زنجان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی

جشنواره شهید رجایی استان زنجان با حضور مسئولان ارشد استانی و دستگاه‌های منتخب برگزار و از ادارات و مدیران نمونه تجلیل شد.

در جشنواره شهید رجایی استان زنجان صدا و سیمای مرکز زنجان به عنوان دستگاه برتر سال ۱۴۰۱ در ترویج الگوی خانواده ایرانی- اسلامی انتخاب و با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مدیرکل مرکز، از خدمات رسانه استانی تجلیل به عمل آمد.

در بخشی از لوح اهدایی به قلم دکتر محسن افشارچی، استاندار زنجان آمده است: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و کسب عنوان دستگاه برگزیده در ترویج الگوی خانواده اسلامی-ایرانی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ استان قدردانی کنم.

امید است با توکل به خداوند سبحان و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.

گفتنی است صدا و سیمای مرکز زنجان در شانزدهم جشنواره شهید رجایی هم موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در ایجاد آرایش رسانه‌ای جامع و موثر استانی شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.