مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:انعکاس صادقانه خدمات نظام و دولت می‌تواند هجمه‌های روانی دشمن را خنثی کرده و امید را در جامعه نهادینه کند.

تقدیر فرماندار زنجان از انعکاس بی نظیر برنامه‌های هفته دولت در صداوسیمای استان

فرماندار زنجان ضمن حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان با رئیس رسانه استانی دیدار و از انعکاس خدمات مختلف در برنامه‌های هفته دولت قدرردانی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار فرماندار زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: انعکاس صادقانه خدمات نظام و دولت می‌تواند هجمه‌های روانی دشمن را خنثی کرده و امید و خودباوری را در جامعه نهادینه کند.

او با اشاره به اینکه پرداختن به خدمات دولت، اقدامات اقتصادی، خدماتی و بررسی شاخص‌های اقتصادی یکی از محور‌های رسانه ملی است، افزود: اتفاقاتی که در چهار دهه گذشته در حوزه‌های زیربنایی شکل گرفته نمونه‌های موفقیت نظام اسلامی در استان‌های مختلف است و انتشار اخبار این توفیقات موجب دلگرمی دوستداران انقلاب است.

رئیس رسانه استانی بر تداوم اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد نهاد‌های خدمت رسان که تلاش دارند باری از دوش نظام و مردم بردارند تأکید کرد.

فرماندار زنجان هم با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان صدا و سیما، توجه به انعکاس خدمات را در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان مهم دانست و گفت: پرداخت رسانه‌ای به پروژه‌هایی که در استان دنبال می‌شود یا به مرحله افتتاح رسیده عامل تقویت وفاق و روحیه عموم مردم است.

خالقی نگاه حرفه‌ای و رویکرد نوین شبکه اشراق را قابل تقدیر دانست و افزود: بیان صادقانه خدمات در کنار انعکاس مطالبات برحق شهروندان علاوه بر محبوبیت رسانه ملی، موجب ترسیم نقشه راه برای ادارات و تکمیل خدمات می‌شود.

در پایان این دیدار تقدیرنامه فرماندار زنجان به مدیرکل صداوسیما برای برنامه ریزی شایسته صداوسیمای استان در هفته دولت اعطاء گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.