سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۸ واحد مسکن ملی در شهرستان دهاقان در حال ساخت است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از ساخت ۱۰۸ واحد مسکن ملی در این شهرستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد.

حمیدرضا آقالر با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به طرح نهضت ملی مسکن و رفع مشکل مسکن در شهرستان دهاقان، گفت: بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن برای شهر‌های دهاقان و گلشن ثبت نام کردند که تاکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه) بودند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان با بیان اینکه قطعه زمینی به مساحت ۳۰.۶ هکتار جهت این طرح درنظر گرفته شده اضافه کرد: علاوه بر این زمینی به مساحت ۱.۴ هکتار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهاقان تحویل شده و تعداد ۱۰۸ واحد در حال ساخت است.

او با اشاره به در حال انجام بودن مراحل اداری و تصویب طرح‌های تفصیلی شهر‌های دهاقان و گلشن گفت: طرح تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح‌های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذر‌ها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص می‌کند.

آقالر بیان کرد: در راستای تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل، تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم، اراضی به مساحت تقریبی ۳۷۰ هکتار از اداره منابع طبیعی شهرستان دهاقان در حال تحویل به این اداره است و در مرحله طی روند قانونی تغییر نام اسناد مالکیت قرار دارد.

شهرستان دهاقان در جنوب غربی استان اصفهان قرار گرفته است که از شمال به شهرستان مبارکه، از جنوب به شهرستان سمیرم، از شرق به شهرستان شهرضا و از غرب به شهرستان بروجن (استان چهارمحال و بختیاری) محدود شده و در میانه محور بروجن – شهرضا واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.