سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان، رتبه اول کشوری دانش آموزان کلاس بندی شده

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: استان کردستان در درصد دانش آموزان کلاس بندی شده رتبه اول کشوری و در درصد کلاس‌های ایجاد شده رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

 هاشم ناظمی جلال گفت: بر اساس گزارش عملکردی اعلام شده از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت، استان کردستان در موضوع درصد دانش آموزان کلاس بندی شده با ۹۶.۶۰ درصد در رتبه اول کشوری و در درصد کلاس‌های ایجاد شده با ۹۴.۲۸ درصد در رتبه دوم کشوری قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین گزارشی از وضعیت ثبت نام دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید نیز ارائه کرد و اظهار داشت: از ابتدای فرایند ثبت نام تا روز شنبه ۱۲ شهریور ماه جاری ۲۹۰ هزار و ۵۶ دانش آموز دوره‌های مختلف تحصیلی استان یعنی ۹۷.۲۰ درصد ثبت نام کرده اند.

او وضعیت ثبت نام دانش آموزان پایه‌های ورودی را نیز به تفکیک ارائه کرد و با بیان اینکه تا کنون ۲۵ هزار ۴۰۳ دانش آموز پایه اول ابتدایی (۷۷.۵۹ درصد) ثبت نام کرده اند، گفت: با ثبت نام ۲۴ هزار و ۷۸۷ دانش آموز پایه هفتم، ۹۴.۷۲ درصد دانش آموزان این پایه و ۱۲ هزار و ۷۶۲ دانش آموز پایه دهم، ۵۵.۷۱ درصد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند.

ناظمی جلال روند ثبت نام دانش آموزان استان را مطلوب دانست و از دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، خواست در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام نمایند تا مراحل کلاس بندی آنان نیز انجام و در اول مهر دچار مشکل نشوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.