سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی پلمب شده است.

لقمان عبدالهی مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی، با حضور نمایندگان ادارات نظارت بر درمان شبکه، تعزیرات حکومتی و اماکن، ۲ واحد دندانپزشکی غیر مجاز و بدون صلاحیت در مردادماه سال جاری در این شهرستان بسته شدند.

وی گفت: این اماکن متخلف به اتهام ایجاد واحد‌های فاقد مجوز، دخالت در امور پزشکی و فعالیت افراد بدون صلاحیت و فاقد مدارک دانشگاهی معتبر پلمب شدند.

عبدالهی گفت: شناسایی مراکز درمانی غیرمجاز از جمله دندانپزشکی و طب‌سنتی غیرمجاز در راستای حفظ سلامت شهروندان در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و با تشکیل پرونده تخلف و معرفی متخلفان به مراجع قضایی دنبال خواهد شد.

مسئول واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان مهاباد از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کنند.

وی گفت: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا تماس با شماره تلفن ۴۲۲۲۵۶۵۶ واحد نظارت بر درمان شبکه اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.