سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه‌ها برای آغاز بانشاط مدارس در مهرماه همکاری کنند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بازگشایی مدارس تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در این استان در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های خوب مسئولان آموزش وپرورش افزود: شهرداری‌ها هم می‌توانند در پاکسازی محیط مدرسه و اطراف آن به مدارس کمک کنند.


آیت الله سید نصیر حسینی گفت: امروز آموزش مهدِ پیشرفت، توسعه و تعالی در هر جامعه‌ای است که اگر در بحث تربیت و آموزش سهل انگاری و یا کم کاری شود همه بستر‌های جامعه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

وی برنامه ریزی در همه مراحل و عرصه‌های زندگی بالاخص آموزش وپرورش را بسیار مهم بر شمرد و افزود: آن‌هایی که امروز در میدان در مقابل دشمن مقاومت می‌کنند دانش آموزان تربیت شده دیروز هستند و امروز هم دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌هایی آینده، باید به خوبی تربیت شوند.

آیت الله حسینی افزود: نقش دانشگاه در فرهنگ و تعالی جامعه مهم است، اما اندیشه‌ها و باور‌ها و آرمان گرایی افراد در دوران دانش آموزی شکل می‌گیرد که این نکته مهم و حیاتی بر عهده آموزش و پرورش است.


نماینده، ولی فقیه در استان اظهار داشت: استقرار دبیرخانه راهبری کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره اول متوسطه، برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد نشانه مسئولیت پذیری آموزش و پرورش استان است.


آیت الله حسینی به شیوع کرونا و تاثیر آن بر کیفیت آموزش اشاره کرد و گفت: در دوره همه گیری این بیماری منحوس، مشکلات زیادی در فرایند آموزش و پرورش دانش آموزان پیش آمد که حالا نیازمند یک همت و تلاش مضاعف فرهنگیان برای جبران این مشکلات و عقب ماندگی‌های آموزشی و تربیتی هستیم.


وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ارتباط موثر با اولیا برای آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه این دستگاه آموزشی فرهنگی و تربیتی برای پیشبرد برنامه‌ها به کمک همگانی نیاز دارد لذا از اولیا و خانواده‌ها می‌خواهیم که در کمک به آموزش و پرورش کوتاهی نکنند و همواره کمک کار مدارس باشند.


وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش مورد اعتماد عمومی است، اما گاهی افراد و اشخاصی هم هستند که سوء استفاده می‌کنند که نباید این افراد بتوانند خارج از چهارچوب برنامه‌های آموزش و پرورش اقدام کنند و باید حتما مراقب این افراد هم باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.