امام جمعه شهر یاسوج گفت: همکاری و مدارا کردن بانک ها با مردم می تواند سختی شرایط را برای آن ها کمتر کند.

آیت الله سید نصیرحسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه گفت: انسان با مردن پایان نمی‌پذیرد مردن هیچ و صفر شدن نیست، عمر در دنیا کوتاه است و ابدیت با جهنم و بهشت خواهد بود، در قیامت همه یک جا جمع می‌شوند، باید پاسخگوی اعمال و رفتار خودشان باشند، روزی که حقایق آشکار خواهد شد.

او می گوید: زمانی که در صور دمیده شود و همه یک باره بمیرند و یک باره با صور دوم زنده شوند، همه قبر‌ها زیر و رو می‌شود و دادگاه الهی آغاز می‌شود.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، در این روز دیگر عذرخواهی پذیرفته نمی‌شود، عظمت توحید، عبادات، اخلاق و مسئله و خطر گناه و شرک بسیار بزرگ است، آن روز روزی نیست که کسی پول دهد و از عذاب رهایی یابد، آن روز دیگر عذرخواهی نیز پذیرفته نمی‌شود.

آیت الله حسینی می گوید: فردی که دیگران را نیز با قلم و قدمش انحراف کند این فرد باید تک تک کسانی که منحرف کرده است را مجددا به راه راست هدایت کند که در آن دنیا دیگر نمی‌شود، اینکه برخی یک سنت بد را در جایی بنا می‌نهد اینگونه مجازات می‌شود.

امام‌جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با بیان اینکه منافقین ۱۷ هزار تن را در ایران به شهادت رساندند گفت: غرب اکنون از منافقین حمایت می‌کند و منافقین محبوب غرب است.

حسینی می گوید: هرکس که علیه انقلاب ما شمشیر و تیغ بکشد مورد حمایت آمریکا و غرب است و این یعنی حقوق بشر از نگاه غرب و آمریکا.

به گفته امام جمعه یاسوج، ربای قرضی حرام است و اگر عقود اسلامی را رعایت نکنیم آثار شومی دارد.

او می گوید: به گفته کارشناسان اقتصادی، شرایط اقتصادی کشور خوب نیست که بخشی از آن به عملکرد نادرست بانک‌ها بازمی گردد.

حسینی تاکیدکرد که باید مدیریت بانک‌ها را در کشور درست کرد تا شرایط برای مردم سخت‌تر نشده است.

او گفت: بحث سگ گردانی در حال ترویج شدن است، این موضوع با هیچ یک از فرهنگ‌های ما سازگاری ندارد و در فرهنگ اسلامی و دینی ما چنین وضعیتی پذیرفتنی نیست زیرا سگ نجس است لباس و خانه و فرش را نجس می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.