سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۴۹ عدد تابلوی معابر شهری با نام شهدا در استان قزوین

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از نصب ۴۹ عدد تابلوی معابر شهری با نام شهدا در شهر قزوین و نواحی منفصل شهری خبر داد.

علیرضا منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:نصب ۴۹ عدد و اصلاح ۸۰ عدد تابلوی معابر شهری با نام شهدا در شهر قزوین و نواحی منفصل شهری انجام شده است.

منجم افزود: با توجه به سرقت یا مخدوش شدن برخی تابلو‌های کوچه‌ها و معابر، به درخواست شهروندان از طریق واحد ۱۳۷، این سازمان اقدام به نصب یا اصلاح این تابلو‌ها کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نصب و اصلاح تابلو‌ها با هدف ساماندهی فضای بصری شهر انجام می‌شود،گفت: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچین رفاه حال شهروندان در مناطق ۴ گانه و نواحی منفصل شهری اقدام به تهیه و نصب ۱۵۰ عدد تابلو کنگره‌ای شهدا کرده است.

منجم افزود: چسباندن پوستر‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی و مخدوش کردن تابلو‌ها علاوه بر آلودگی بصری و سیمای شهر موجب تحمیل هزینه‌های سنگین برای این سازمان می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از شهروندان خواست: در راستای حفظ سیما و منظر شهری از نصب هرگونه پوستر، تراکت‌های تبلیغاتی و مخدوش کردن تابلو‌ها خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.