سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۱۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب این استان خبر داد.

سردار کیوان ظهیری گفت: با اجرای بیستمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۳۸۲ حکم قضائی، ۱۶۲۳ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۶۵۸ نفر سارق و مالخر بودند.

وی ادامه داد:در راستای اجرای این طرح، ۸ باند بزرگ سرقت منهدم و ۶۵۴ قلم اموال سرقتی کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۵۶ کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان کرد: در جریان اجرای این طرح، ۱۹۹ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر و ۵۱۹ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۹ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۸۳ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا ۲۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی گفت: دستگیری ۸۳ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.