سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه و نصب ۱۵۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در ۵ ماهه گذشته هزار و ۵۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های استان تهیه و نصب شده است.

آیدین هاشمی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۴ هزار عدد تابلو‌های الزامی نیز در راه‌ها نصب شده گفت: این تابلو‌ها در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها و الزام رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهوردر راه‌ها نصب می‌شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید ازمحور اردبیل -سرچم با اشاره به اینکه در این مدت ۴ هزار عدد تابلو‌های انتظامی نیز در راه‌های استان مونتاژ و نصب شده گفت: انتظار داریم رانندگان با رعایت احتیاط لازم در سرعت و سبقت، جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

هاشمی در ۵ ماهه گذشته خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان را یادآور شد و گفت: در این مدت راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۳ هزار و ۵۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

او از اصلاح و رفع افتادگی هزار و ۴۰۰ کیلومتر از شانه راه در ۵ ماهه گذشته توسط راهداران خبر داد و گفت: در مدت یاد شده راهداران بیش از ۲۰۰ هزار متر ازشیب شیروانی راه‌ها را اصلاح کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ارتقای ایمنی راه‌ها را از وظایف مهم راهداران برشمرد و گفت:در ۵ ماهه گذشته ۷۰۰ عدداستوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد نصب و ۲۳۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی نیز ایمن سازی شده است.

هاشمی انسداد ۳۰۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز، تهیه و نصب ۱۵ عدد چراغ چشمک زن، رنگ آمیزی ۲ هزار و ۷۰۰ عدد از علائم و پایه تابلوها، تعمیر ۲ هزار و ۹۰۰ عدد از شاخه گاردریل ها، تهیه و نصب ۲ هزار و ۳۰۰ عدد بازتاب و همچنین نگهداری مستمر سیستم روشنایی موجود راه و تونل را از دیگر اقدامات مهم راهداری استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته عنوان کرد.

او ادامه داد: در مدت یاد شده راهداران هزار و ۳۰۰ عدد از سرعتکاه‌های آسفالتی، پلاستیکی و مجازی را اصلاح تهیه و نصب کرده اند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.