سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های بزرگراهی اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۸ هزار میلیارد ریال از محل تهاتر نفتی برای تکمیل پروژه‌های بزرگراهی اردبیل اختصاص یافته است.

محبوب حیدری گفت: اعتبارات خوبی از محل سفر رئیس جمهور به توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل اختصاص یافته که با جذب به موقع آنها آینده روشنی پیش روی حوزه راهسازی استان ترسیم شده است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اردبیل با اشاره به بهره‌مندی تمام بزرگراه‌ها از ردیف بودجه ملی می گوید: با اخذ ماده ۲۳ و مجوز اجرایی برای محور بزرگراهی پارس آباد به سربند و سربند به مشگین‌شهر به طول ۱۳۷ کیلومتر و گرمی به بیله سوار به طول ۸۹ کیلومتر تمامی پروژه‌های بزرگراهی استان دارای ردیف بودجه ملی شده‌اند تا دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

به گفته او، بعد از راه آهن توسعه بزرگراه به ویژه بزرگراه شمال به جنوب در اولویت قرار گرفته که در این زمینه نیز پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان منابع را با رشد ۵ برابری نسبت به بودجه مصوب شاهد بودیم.

حیدری ‌تأثیر تزریق این اعتبارات را افتتاح ۵۲ کیلومتر بزرگراه در ماه‌های اخیر اعلام کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های مدیریت راه و شهرسازی استان هستیم که در این زمینه تحول انقلابی را رقم زدند.

حیدری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۵۶ کیلومتر بزرگراه در این استان در دست اجراست، می گوید: این پروژه بزرگراهی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته او، ۱۵ کیلومتر از این بزرگراه مربوط به شهرستان گرمی است که به دلیل پذیرش نشدن مدارک و مستندات شرکت کنندگان در مناقصه دوباره مناقصه آن تجدید شده و پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تهاتر نفتی برای طرح‌های بزرگراهی استان اردبیل خبر داد و گفت: از محل تهاتر نفت در بودجه ۱۴۰۱ برای پروژه بزرگراهی گرمی – بیله‌سوار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، اردبیل – مشگین‌شهر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اردبیل – سرچم چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

حیدری با بیان اینکه عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل– مشگین‌شهر مطلوب است، می گوید: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این بزرگراه به بهره‌برداری برسد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.