استاندار اردبیل گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع برای توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان اختصاص یافته است.

بنیاد احسان هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اردبیلی را زیرپوشش قرارداد

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل گفت: توسعه پروژه بزرگراهی در استان اردبیل با شتاب قابل توجهی در حال اجراست که در این زمینه پروژه‌های راه و شهرسازی در تمامی مسیرهای استان به پیمانکاران واگذار شده است.

استاندار اردبیل می گوید: طبق تمهیدات به عمل آمده بزرگراه‌های استان در حال تبدیل شدن به چهار خطه شده که یک هزار و 300 میلیارد تومان منابع به استان تزریق شده و 250 میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی استان شده است.

به گفته او، فعالیت‌های انجام یافته در بخش زیرساختی به ویژه توسعه بزرگراه‌ها و تکمیل راه‌آهن اردبیل - میانه در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه متوسط کشوری در برخورداری از بزرگراه 24 درصد است در استان اردبیل این میزان 11 درصد است.

عاملی گفت: تکمیل بزرگراه شمال به جنوب استان با تلاش مضاعف در دستور کار قرار گرفته و تسریع در تکمیل راه‌آهن اردبیل به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار قرار گرفته و ضرورت تسریع آن جزو اولویت‌های اساسی است.

وی می گوید: 200 میلیارد تومان برای حل مشکل 45 کیلومتر گلوگاه راه‌آهن اردبیل - میانه در دستور کار قرار گرفته و این پروژه جان تازه‌ای گرفته که در این زمینه اتصال آن به جمهوری آذربایجان به عنوان کریدور شمال به جنوب استان در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار اردبیل در ادامه گفت: تجهیز فرودگاه اردبیل لغو پروازها در این فرودگاه بین‌المللی به حداقل رسیده و در کنار آن سعی ما بر تقویت پروازها به مقصد اردبیل است.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.