سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علما:

وعده‌های عمل نشده به مردم ندهیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : نباید وعده‌هایی به مردم بدهیم که عمل نکردن به آن‌ها موجب ناامیدی و بی اعتمادی مردم شود.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت به مناسبت هفته دولت از همه مسئولان و مدیران نظام خواستند وعده هایی ندهند که نتوانند به آن عمل کنند، گفت : مدیران و مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره لزوم امید دادن به مردم گفت: توجه به مردم و مشکلات آن‌ها و امید دادن به مردم و توجه به جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های نظام خواسته دیگر ایشان بود.

امام جمعه کرمانشاه از سفر‌های استانی رئیس جمهور به استان‌ها یاد کرد و درد دل با مردم و در میدان عمل و در کنار مردم بودن را باعث دلگرمی آن‌ها دانست.

امام جمعه کرمانشاه از اهمیت اقتصاد برای کشور و مردم یاد کرد و افزود: همه باید به اقتصاد و بهبود معیشت مردم توجه داشته باشیم.

آیت الله علما یکی از موضوعات مهم امروز جامعه را گرانی مسکن و اجاره بها دانست و خواستار چاره اندیشی برای آن شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر را در طراز انقلاب اسلامی معرفی کردند، چون همه کار‌های آن‌ها برای رضای خدا و مردم بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.