سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۳ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره درسطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی ماموران آگاهی سرانجام سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

او اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۱۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر مراغه با همدستی دو نفر دیگر اعتراف و اعلام کرد که اقلام مسروقه را در یکی از شهر‌های همجوار به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه در شهرستان همجوار و متواری می‌باشد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری مالخر و همدستان وی ادامه دارد.

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.