فرمانده انتظامی میانه از شناسایی و دستگیری سارقان طلافروشی در کمتر از ۳ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلطانی گفت: در پی اعلام یکی از طلافروشی‌های بازار میانه مبنی بر سرقت طلا‌های وی توسط مردی ناشناس پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مردی به عنوان مشتری برای خرید طلا به یکی از طلافروشان سطح بازار مراجعه و از وی درخواست بازدید قطعه‌ای از طلا را می‌کند که به محض بازدید سریعاً از فرصت استفاده کرده و با طلا‌ها از مغازه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: ماموران انتظامی با تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی کرده و در ادامه مشخص می‌شود با همسر خود همدست بوده که متهمین با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ سلطانی اضافه کرد: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود بودند در مواجهه با دلایل و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به نقش مهم و سازنده رعایت نکات امنیتی و توصیه‌های پلیسی از سوی متصدیان در پیشگیری از سرقت مغازه‌های طلا فروشی از آنان خواست تا همواره به منظور حفظ سرمایه و آرامش و امنیت روحی و روانی خود نکات آموزشی را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.