سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیعی:

ایجاد نشاط و ارتقاء سلامت دانش آموزان از برنامه‌های آموزش و پرورش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:ایجاد نشاط و ارتقای سلامت دانش آموزان از برنامه‌های مهم طرح تحول آموزش و پرورش است.

رفیعی در جریان سفر یک روزه به شهرستان ابهر و در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۹ کلاسه در منطقه شناط این شهرستان و همچنین بهره برداری از چمن مصنوعی یک مدرسه در این منطقه، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدان رجایی و باهنر، گفت: باید تلاش کنیم ملاک عمل و معیار کار‌های ما شهیدان باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایجاد نشاط و ارتقای سلامت دانش آموزان از برنامه‌های مهم طرح تحول آموزش و پرورش است، ادامه داد: دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش در این راستا تلاش می‌کنند و احداث چمن‌های مصنوعی در مدارس یکی از مصداق‌های آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث ۱۴ چمن مصنوعی، ۱۰ زمین ورزشی و ۱۰ زمین شنی ورزشی در مدارس استان هدف گذاری شده است، گفت: اعتبار اولیه این طرح به طور مستقیم به حساب مدارس واریز و کارسازی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دسترسی مردم به امکانات و فضا‌های ورزشی ادارات باید فراهم شود تا از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره برداری انجام پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.