سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۱۵ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان پلدختر انجام شد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۵ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

کرم گودرزی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۱۵ روستا و سه واحد صنعتی شهرستان پلدختر، اظهار کرد: با تلاش مجموعه همکارانم در شرکت گاز استان، ۱۵ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان پلدختر با اعتباری بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل شدند که با گازرسانی به دهستان جلگه و این روستا‌ها زمینه اشتراک‌پذیری گاز و استفاده از این نعمت خدادادی برای بیش از ۱۰۰۰ مشترک خانگی فراهم شده است.

او عنوان کرد: در حال حاضر از ۱۶۰ روستای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان پلدختر ۱۰۵ روستا گازدار شده و ۲۳ روستا نیز در حال انجام عملیات گازرسانی است و تا اواخر مهرماه ۹ روستای دیگر به جمع روستا‌های گازدار این شهرستان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان  ادامه داد: اجرا و بهره‌برداری خط هشت اینچ تغذیه افرینه و فاز دوم دادآباد به عنوان یک زیرساخت حیاتی برای توسعه گازرسانی روستایی و صنعتی در شهرستان پلدختر بوده است.

در ادامه فرهاد زیویار، استاندار لرستان، گفت: گازرسانی به این روستا‌ها نقش مهمی در جهت رفع محرومیت منطقه جلگه و روستا‌های اطراف و رفاه مردم داشته که جا دارد از زحمات و اقدامات شرکت گاز استان تقدیر و تشکر کرد.

 

برچسب ها: گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.