سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مشاور رئیس جمهور :

عملیات اجرایی مرکز ناباروری اسد آباد آغاز شد

عملیات اجرایی مرکز ناباروری اسد آباد با حضور مشاور رئیس جمهور در اسد آباد آغاز شد.

 

 در این سفر عملیات اجرایی مرکز درمان ناباروی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ۷ میلیارد تومان اعتبارو تعریض قطعه نخست محور اسداباد داش بلاغ هم آغاز شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی در این آیین گفت:براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های سراسر کشور ملزم به راه اندازی و ایجاد مراکز ناباروری هستند.

دکتر الهه عزتی افزود: در این دانشکده عملیات احداث مرکز ناباروری سطح ۲ در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در هفته دولت آغاز شده است.

او گفت: در حال حاضر با توجه به نیاز همشهریان محترم تا زمان ساخت و افتتاح این مرکز مکان دیگری جنب بخشزایمان بیمارستان حضرت قائم ع به طور موقت به این موضوع اختصاص یافته و مقرر است با راه اندازی این مرکز خدماتدرمان ناباروری در سطح بررسی علل ناباروری، انجام مشاورات لازم، انجام اقدامات پاراکلینیکی و در نهایت درمان IUI براساس دستورالعمل‌های ابلاغی با تعرفه‌های دولتی و پوشش بیمه‌ای صورت خواهد گرفت.

در ادامه مشاور رئیس جمهور واستاندار به مجموعه گندله سازی ۵۵۰ هزار تنی اسداباد رفتند واز امکان تبدیل شدن این منطقه به منطقه ویژه اقتصادی خبر داد.

مشاور رئیس جمهور در یادواره شهدای قراویز و شهدای کارمند اسداباد گفت: مردم در همه ایام ونه به وقت انتخابات ونه بحالت شعاری محور وجودی انقلاب اسلامی هستند.

سعید محمد دولت سیزدهم را با مردم وخادم مردم دانست وتاکید کرد ما اهتمام ویژه داریم تا حافظ خون شهدا باشیم وحرمت مرد وزن وکوچک وبزرگ را رعایت کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.