سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدارنمایندگان ولی فقیه دو استان فارس و هرمزگان

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در شهر بندرعباس دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت‌های هرمزگان، باید به بستر‌های کمتر دیده شده این استان، توجه بیشتری شود.

آیت الله دژکام گفت: استان هرمزگان دارای علما و اندیشمندان برجسته ایی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این دیدار گفت: مردم نجیب هرمزگان دارای آگاهی و درک بالای سیاسی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: این استان با بهره مندی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود می‌تواند نقش ملی ایفا کند.

او گفت: دسترسی به چهار نوع شبکه‌ حمل‌ونقلی که نقش فرا استانی دارد، وجود ۱۴ جزیره بزرگ و کوچک با عملکرد‌های مختلف تجاری، توریستی و اقتصادی، همجواری با کشور‌های حاشیه خلیج فارس، استقرار دو منطقه آزاد تجاری-صنعتی قشم و کیش و چهار منطقه ویژه اقتصادی از جمله این ظرفیت هاست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: استقرار صنایع بزرگ مانند کشتی سازی خلیج فارس، دو پالایشگاه بزرگ نفت، گاز، صنایع آلومینیوم و فولاد و بنادر چندمنظوره فعال تجاری، از جمله بندر شهید رجایی به عنوان مهم‌ترین بندر کشور، که به تنهایی بیش از ۵۵ درصدد صادرات و واردات و ۷۰ درصدد ترانزیت بنادر کشور را برعهده دارد نیز از دیگر ظرفیت‌های استان است.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان فارس و هیات همراه از مسجد جامع بندرعباس بازدید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.