گام دوم انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده این است که تحقق تمدن نوین اسلامی برای ما یک اصل است که بر دوش توانای مردم و ملت عزیز ایران قرار دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده  نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با نخبگان و علمای اهل سنت و شیعه در بستک با تبریک عید مبعث پیامبر اسلام (ص) گفت: پیامبر اسلام (ص) جلوه و تجلی اعظم خداوند است وبا اتصال به مبعث، می توان ایران و اسلام را به نقطه عزت و سربلندی برسانیم.

وی با بیان اینکه نشر علم زکات علم است، گفت: امروز جوانان این منطقه و شهرستان به دست توانای فرهیختگان این منطقه رشد خواهند کرد و راه را پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه شهرستان بستک به شهرستان فرهیختگی شناخته شده است گفت: نوع فعالیت‌ها اقتصادی که در این منطقه در حال انجام است امید یک آینده روشن را به می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: در حوزه جهاد تبیین باید‌ وارد تهاجمی شویم و به فضل الهی آینده‌ای روشن با دستان توانمند جوانان و با راهبری قشر فرهیخته ما رقم می خورد.

وی با تاکید بر تدوین نقشه راه توسعه شهرستان گفت: نقشه راهی ذیل نقشه راه استان برای تحقق اهداف ترسیم شود تا از گرفتار شدن به روزمرگی جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه باید در راستای تحقق هر خانه یک کارخانه گام برداریم، گفت: بسیاری از خانواده‌ها می‌توانند با تمرکز بر مشاغل خانگی نقش مهمی را در اقتصاد شهرستان ایفا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای و گاوداری شهرستان بستک ، دغدغه‌ها و چالش‌های گلخانه‌داران و گاوداران را بررسی کرد و علاوه بر صدور دستور پیگیری به مدیران کل، قول مساعد برای پیگیری امور در سطح ملی را داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.