سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری ۲۶۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در رضوانشهر

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، ۲۶۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در رضوانشهر یه بهره‌ برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان در این مراسم با اشاره به برنامه های کمیته امداد به مناسبت هفته دولت، گفت: ۲۶۵ واحد مسکونی مددجویان با میانگین ۴۵ مترمربع زیربنا در قالب طرح های جاری امداد در سطح شهرستان ها و مناطق استان آماده شد که همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

عباس اهرابی با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی، ۲۴۸ واحد روستایی و ۱۷ واحد شهری می باشد، افزود: این منازل با مجموع ۱۲۰۱۱ متر مربع زیربنا و هزینه ۳۳۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی در ادامه گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۴۷۰ طرح خودکفایی و اشتغالزایی مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان افزود: پیش بینی می شود در سال جاری ۲۲ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال توسط کمیته امداد استان ایجاد شود.

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
سلام کاش میشد یکی از همین خونه های نیمه تمام رو...بمامیدادند.... همینطوری توش میشستیم....بعداً تعمیرش میکردیم....وازاجا ه نشینی ودادن اجاره راحت میشدیم
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۲
کی پس ازاجا ه نشینی ودادن اجاره راحت بشیم