سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش جهادی برای محرومیت‌زدایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم با تلاش جهادی و شبانه‌روزی به دنبال محرومیت‌زدایی است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از سوی دولت سیزدهم گفت: تلاش رییس جمهور و دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق محروم به صورت شبانه‌روزی است.

وی در آیین افتتاح بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های هفته دولت در شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم مناطق محروم به‌ویژه توجه خاص دارند و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کنونی کشور و استان‌ها در حال تلاش شبانه‌روزی است و باید با کار جهادی و میان‌بُر براساس ضوابط قانونی در دستور کار همگان باشد.

وی با اشاره به مصوبات مهم برای توسعه استانی در سفر آیت الله رییسی یادآور شد: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان مصوب شد که نقش قابل‌توجهی در تسریع روند توسعه این منطقه با اولویت مناطق محروم دارد.

حیدری با اشاره به مشکلات اخیر تامین آب آشامیدنی شهرکرد یادآور شد: برای رفع این مشکل با فعالیت جهادی از سه خط پدافندی اضطراری اقدام شد و در حوادث سیل اخیر تمامی مسوولان با حضور میدانی در صحنه و انجام فعالیت‌های امدادی و جهادی نسبت به جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر اقدام شد و مسوولان ملی برای بررسی جنبه‌های مختلف مرتبط با جاری شدن سیل در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کردند و تا زمان برقراری آب آشامیدنی شهرکرد در استان حضور داشتند.

حیدری تاکید کرد: به‌عنوان نمونه در کنار از ۲۴ ساعت، مناطق جاری شدن سیلاب در روستای بازده شهرستان بن بلافاصله شناسایی و نسبت به حفر کانال هدایت روان‌آب‌ها در هدف جلوگیری از جاری شدن دوباره سیل اقدام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر با صداقت، راست‌گویی، خدمت بی‌منت و فعالیت جهادی در مدت کوتاهی توانستند. در دل مردم جای بگیرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب اسلامی را ضروری دانست و اظهار داشت: این مهم لوکوموتیو کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با هدف تسریع در روند اجرای امور، انجام خدمات مختلف و خدمت به مردم است.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش برای ارتقای حوزه سلامت و صیانت از جان مردم، دیپلماسی فعال و متوازن با حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی، رشد تجارت خارجی و عضویت در سازمان‌های اقتصادی دنیا مانند شانگهای، ایجاد ثبات، توسعه محرومیت‌زدایی، برقراری عدالت، هدف‌گذاری مناطق محروم، تمرکز برای اجرای نهضت ملی مسکن و انبوه‌سازی و فعال کردن طرح‌های راکد از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم در یک‌سال اخیر به‌شمار می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.