سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بتن ریزی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست شیراز  

بتن ریزی سقف طبقه دو مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست شیراز به همت خیران این موسسه انجام شد.

فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس گفت: موسسه عطر یاس که از سال ۱۳۹۱ تاکنون موفق به نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست بوده، در زمینی به متراژ ۵۰۰۰متر واقع در گلدشت حافظ شهر شیراز اقدام به ساخت پرورشگاه کرده است.  

او گفت: ساختن مکانی آموزشی-فرهنگی، مرکز درمانی، مذهبی، تفریحی، ورزشی، هنری و از همه مهم‌تر مرکز نگهداری کودکانی است که جایی برای زندگی، آموزش، تربیت و … ندارند.


عسکری گفت: با توجه به افزایش تعداد کودکان بی سرپرست و نداشتن مکان کافی جهت پذیرش این افراد متاسفانه تعدادی از کودکان به ناچار در محیط خطرناک خانواده خود زندگی میکنند که از نظر روانی، جسمی و تربیتی در معرض آسیب‌های بسیار جدی قرار دارند.

رییس هئیت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس گفت: با ساخت مرکز نگهداری ۵۰۰۰ متری در عطر یاس نبوی سعی بر آن داریم که تعداد کودکان را به بیش از ۱۰۰ نفر با رده‌های سنی بالاتر (از ۴ تا ۲۰ سال) افزایش دهیم و در محیطی با حداکثر امکانات به سرانجام برسانیم.
 
عسکری با اشاره به مهمترین اهداف این کار گفت: رضایت مندی پروردگار، اهمیت سرپرستی و نگهداری از کودکان بی سرپرست جلوگیری از آسیب‌های روحی – روانی کودکان بی سرپرست و محروم از داشتن محیط گرم و امن خانواده و محیا کردن مکانی امن و آرام تا دوران تربیتی و آموزشی خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

او گفت: ساختن مکانی شبیه به خانواده و ایجاد امنیت روانی در کودکان با بهره گیری و استفاده از مربیان روانشناس و خیر از دیگر اهداف مدنظر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.