مدیر شعب بانک کشاورزی فارس گفت: شعب بانک کشاورزی استان در ۴ ماهه امسال مبلغ ۸۳۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کردند.

محمد‌حسن رزاق‌منش گفت: در ۴ ماهه امسال مبلغ ۲۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال به متقاضیان زیر بخش‌های مختلف کشاورزی و بازرگانی پرداخت کردند که این میزان تسهیلات به ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر متقاضی پرداخت شده است.

او گفت: بیش از ۹۰ درصد از تسهیلات موصوف در زیربخش کشاورزی بوده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس گفت: در همین مدت مذکور مبلغ ۱۸۷۲ میلیارد ریال تسهیلات زراعت به متقاضیان این زیربخش کشاورزی پرداخت شد که  این میزان تسهیلات به ۱۴۷۶ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

رزاق‌منش گفت: شعب بانک کشاورزی استان فارس در ۴ ماهه اول سال جاری مبلغ ۷۶۶ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کردند که این میزان تسهیلات به تعداد ۵۴۹ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

او در ادامه از پرداخت بیش از ۸۳۹ میلیاردریال تسهیلات اشتغال زایی توسط شعب این بانک خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به ۱۰۶۴ نفر متقاضی از مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

این مقام مسئول در استان گفت: همچنین مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان این بخش پرداخت شده که این میزان تسهیلات به ۲۳ نفر متقاضی پرداخت شده است.

رزاق‌منش از پرداخت بیش از ۱۵۴۲ میلیارد ریال تسهیلات باغداری خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات به تعداد ۱۶۱۳ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

او در ادامه از  پرداخت ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شعب بانک کشاورزی فارس خبر داد و گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات ۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و دنباله بند‌ها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان افزوده شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس گفت: همچنین در ۴ ماهه اول امسال، مبلغ ۳۵۹۰ میلیارد ریال به متقاضیان حقیقی و حقوقی در زیربخش صنایع تبدیلی پرداخت کردند که این میزان تسهیلات به ۱۸۷ نفرمتقاضی پرداخت شد.

رزاق‌منش از صدور بیش از ۱۲۲۳ میلیارد ریال انواع ضمانتنامه توسط بانک کشاورزی استان خبر داد و گفت: در همین مدت مذکور مبلغ ۱۲۲۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال ضمانتنامه برای متقاضیان بخش‌های مختلف اقتصادی صادر کردند.

او گفت: این میزان ضمانت نامه برای تعداد ۶۳۰ نفر از متقاضیان صادر شد.

این مقام مسئول در ادامه از  پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی سخن گفت و افزود: این میزان تسهیلات به ۴۳ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

رزاق‌منش گفت: مبلغ ۳۹۲ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشت گلخانه‌ای و باهدف توسعه این نوع کشت در جهت تولید محصولات کشاورزی پرداخت  شد که  پرداخت تسهیلات در زمینه کشت گلخانه‌ای استان، منجر به احداث و بهره برداری از ۱۲ طرح با مساحت ۶.۳ هکتار در استان فارس شده است.

او گفت: امسال مبلغ ۸۸۰۲ میلیارد ریال تسهیلات دامداری به متقاضیان پرداخت  شد که این میزان تسهیلات به ۱۳۸۸۵ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

رزاق‌منش گفت:  شعب بانک کشاورزی فارس موفق به پرداخت مبلغ ۵۰۶۴ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت به متقاضیان این طرح شدند.

او گفت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، شعب بانک کشاورزی استان مبلغ ۵۰۶۴ میلیارد ریال تسهیلات را تا پایان تیرماه سال جاری به ۹۶۰۱ نفر متقاضی پرداخت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار