سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۴۸ طرح همزمان با هفته دولت در تویسرکان

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۴۸ طرح با ۴۷۹ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

حسین افشاری گفت: ۴۳ طرح محرک نیز برای پیشرفت شهرستان در دست اقدام است.ا

به گفته او از این تعداد طرح همزمان با هفته دولت ۴۴ طرح با ۲۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری و عملیات اجرایی چهار طرح نیز با اعتبار ۲۵۳ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: در یک اقدام بی نظیر از منابع سفر رییس جمهور بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای طرح‌های نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته است.

افشاری با بیان اینکه موضوع سفر‌های بعدی رییس جمهور پیگیری مصوبات سفر قبل است ادامه داد: در سفر دوم مدیران و وزرا گزارش مصوبات سفر اول و میزان کار انجام شده بر اساس برنامه ریزی‌ها بررسی و دستگاهی که کوتاهی کرده باشد بازخواست می‌شود.

او افزود: در خصوص تسهیلات بانکی طرح‌های اقتصادی و اشتغال زا از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار استان ۹۱۴ میلیارد تومان برای شهرستان نهایی شده است.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه امروز سعی ما بر این است که دنباله رو شهیدان رجایی و باهنر باشیم اظهار داشت: با آمدن دولت مردمی سیزدهم خط و مشی شهیدان رجایی و باهنر را بهتر می‌توان درک کرد و حضور رییس دولت در بین مردم زبانزد خاص و عام است.

افشاری گفت: تامین سلامت، امنیت در جامعه، تأمین کالا‌های اساسی، بیان دستاورد‌ها و خدمات دولت در راستای جهاد تبیین، تکریم و ارج نهادن به کارگزاران قوه مجریه و انسجام و هماهنگی بین اجزای دولت در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار دارد.

او گفت:در تامین کالا‌های ضروری با توجه به کاربزرگ دولت نسبت به توزیع عادلانه یارانه ها، امروز کمبودی در شهرستان نداریم و همه کالا‌ها به وفور وجود دارد.

همزمان با هفته دولت ۷۵۳ طرح با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در این استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۲۸ طرح نیز با ۶۶۶ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.