سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راز سرقت ۱۲۰ میلیاردی در شرق تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف راز سرقت ۱۲۰ میلیارد ریالی یک شرکت خصوصی در شرق تهران خبر داد و گفت: سارقان از کارمندان همان شرکت بودند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: بیستم مرداد ماه وقوع یک فقره سرقت از شرکت خصوصی در محله "حکیمیه" و به سرقت رفتن ۴۰۰ هزار دلار از داخل این شرکت دریافت و رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری حکیمیه بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی گفت: پی جویی‌های انتظامی ماموران نشان از داخلی بودن سرقت داشت و ماموران در بررسی‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه ۲ متهم را در این رابطه شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران این پلیس پس از اخذ مجوز‌های قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۲ متهم این سرقت بزرگ را دستگیر و دلار‌های به سرقت شده را از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان از کارمندان شرکت بودند ادامه داد: متهمان ۳۵ و ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت دلار‌ها از شرکت اعتراف و کلیه دلار‌های مکشوفه به مال باخته تحویل داده شد.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به اقدام سریع و به موقع ماموران در دستگیری سارقان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

گفتنی است هر ۲ متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: سرقت ، پلیس پیشگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
نصف دزدیای مملکت زیر سر کارکنانه و نصف دیگه اش مسئولین