سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۲۰ میلیارد ریال طرح در شهر دهکویه و روستای کورده لارستان

چند طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهر دهکویه و روستای کورده بخش مرکزی لارستان و با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

همزمان با هفته دولت، این طرح‌ها با مشارکت و همراهی خیرین و دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد که مجموع اعتبارات هزینه شده و یا پیش بینی شده این چند طرح، افزون بر ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است.

افتتاح طرح آموزشی شامل آموزشگاه ۶ کلاسه احمد رنجبر در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیربنای ۸۰۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده افزون بر ۹۰ میلیارد ریال با مشارکت یک فرد نیک اندیش از جمله طرح‌های افتتاحی در روستای کورده بخش مرکزی این شهرستان بود.

همچنین سالن مطالعه و نمازخانه حاج امرالله یگانه نیز با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت یک فرد نیک اندیش به نام حاج امرالله یگانه و اداره نوسازی مدارس لارستان دیگر طرح مهم آموزشی در روستای کورده لارستان بود که همزمان با نخستین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

همچنین چند طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهر دهکویه لارستان چهارشنبه به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

بهره برداری از طرح زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌های قائم، شهید مطهری، ساحلی و حضرت امام خمینی (ره) و در مجموع به میزان ۳۸ هزار متر مربع و آغاز ساخت فاز دوم مجتمع فرهنگی و ورزشی شهر و نیز اجرای عملیات فاز دوم ایجاد فضای سبز شهر دهکویه از مهمترین این طرح‌ها بود.

بخشدار مرکزی لارستان مجموع اعتبار هزینه شده برای طرح افتتاحی و عمرانی در شهر دهکویه را افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

اردشیر مکاری همچنین میزان اعتبار پیش بینی شده برای ۲ طرح کلنگ زنی در شهر دهکویه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت را نیز رقمی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

شهر دهکویه از توابع بخش مرکزی لارستان در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری شهر لار مرکز لارستان و ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

روستای کورده نیز با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۴۰۰ نفر در فاصله حدود ۱۸ کیلومتری شهر لار و ۳۵۰ کیلومتری شیراز واقع است.

امسال و در هفته گرامیداشت دولت ۸۷ طرح عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و خدماتی با اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال در لارستان فارس افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.