مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: توزیع دستگاه کارتخوان در بیش از ۹۵ درصد از نانوایی‌های شهرستان آباده انجام شده است.

مهدی امینی مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت: هوشمندسازی یارانه آرد از ۱۷ اردیبهشت ماه در کشور اجرا شد که این طرح برای نخستین بار به صورت آزمایشی در نانوایی‌های سنتی استان زنجان به مرحله اجرا در آمد و پس از آن، استان قزوین نیز به این طرح اضافه شد.

این مقام مسئول بیان کرد: از نیمه خردادماه نیز همزمان با سفر وزیر اقتصاد به استان فارس طرح هوشمند سازی یارانه آرد در ستان فارس اجرایی شد.

او گفت: براساس آنچه وزارت اقتصاد اعلام کرده تمام نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارتخوان مجهز می‌شوند و مشتریان موقع خرید نان باید با کارت بانکی خود، مبلغ نان را به نانوا پرداخت کنند و مبلغ یارانه نان بعد از این عملیات، به حساب نانوا پرداخت می‌شود.

امینی افزود: بر این اساس در طرح پرداخت یارانه نان، نیازی به کارت جدید و افتتاح حساب مجدد نیست و قرار نیست مردم هیچ کارت جدید و افتتاح حساب مجددی داشته باشند.

دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان آباده تصریح کرد: توزیع دستگاه کارتخوان در بیش از ۹۵ درصد از نانوایی‌های شهرستان انجام شده است.

او با بیان اینکه خرید نان با کارت بانکی الزامی است، اضافه کرد: به منظور سهولت کار و آمادگی بیشتر برای اجرای مرحله دوم هوشمند سازی، شایسته است پرداخت وجه نان تنها از طریق کارت بانکی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.