سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مستمری ویژه به مددجویان مناطق سیل‌زده استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:با توجه به آمارهای به دست آمده ۱۳ شهر و ۸۰ روستای استان اصفهان درسیل مردادماه دچار آسیب شدند.

کریم زارع با اشاره به اعزام تیم امدادی برای بررسی میزان خسارات وارده در سیل اخیر به خانواده‌های مددجویان تحت حمایت، گفت: با توجه به آمار‌های به دست آمده ۱۳ شهر و ۸۰ روستا از این حادثه طبیعی دچار آسیب شدند.

او با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده و شناسایی میزان خسارت، مستمری ویژه به خانواده‌های سیل زده پرداخت شده است، ادامه داد: در مردادماه براساس بعد خانوار برای کمک فوری به تأمین معیشت، به حساب ۲۰۳ نفر از مددجویان به میزان یک ماه مستمری ویژه پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به میزان خسارت وارد شده به ساختمان‌ها و اقلام ضروری زندگی خانوار‌های تحت حمایت، افزود: واحد‌های مسکونی و تعداد لوازم ضروری زندگی مددجویان که در این حادثه آسیب دیده، شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین آن‌ها به فوریت اقدام خواهد شد.

او با بیان اینکه در حادثه اخیر احشام روستاییان نیز دچار تلفات شدند، تصریح کرد: در این قبیل بحران‌های طبیعی برای بازگشت دوباره مددجویان به زندگی عادی خود و ایجاد بستر توانمندسازی در تأمین معاش، نیاز به مساعدت و مشارکت خیران و نیکوکاران است تا در کنار اعتبارات ویژه بتوانیم اقدامات مؤثری انجام دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.