مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با اجرای طرح نذر زائر، ۱۰ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان به کربلا اعزام می‌شوند.

کریم زارع امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال با توجه به کاهش محدودیت‌های اعزام زائران به کربلای معلی برای پیاده روی اربعین برنامه‌ریزی برای اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به عراق در دستور کار است.

او با بیان اینکه از این رو با همکاری ستاد اربعین استان اصفهان، طرح نذر زائر را با هدف کمک به اعزام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در دستور کار داریم، ادامه داد: پیش بینی ما این است که از استان اصفهان بتوان ۱۰ هزار زائر را برای این راهپیمایی بزرگ جهان اسلام اعزام کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح تقویت بنیه‌های دینی افراد بی بضاعت و همچنین ترویج مبانی اسلام و ارزش‌های الهی است، تصریح کرد: برخی از افراد نیازمند بر این باورند که فراموش شده‌اند، اما با این اقدام و همکاری خیران می‌توان امید را در بین آن‌ها زنده کرد.

او با بیان اینکه افرادی که تمایل به مشارکت در امور خیر دارند می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ کمک نقدی را برای اجرای طرح زائر واریز و در این کار خداپسندانه و ثواب اخروی شریک شوند، اضافه کرد: همچنین مراکز نیکوکاری ۵۰۰ گانه در استان و ۴۰ دفتر کمیته امداد در شهرستان‌ها امکان دریافت کمک‌های مردمی در این زمینه را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.