سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی:

تمهیدات ویژه برای اطلاع رسانی اقدامات دولت در آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با اشاره به گذشت یکسال از آغاز فعالیت دولت مردمی سیزدهم گفت: برای اطلاع رسانی اقدامات دولت، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده که با همراهی ادارات، اجرایی خواهد شد.

علیرضا نوروزی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت: با همراهی مشاور هماهنگی و امور رسانه استاندار آذربایجان غربی، خبرگزاری جمهوری اسلامی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، اقدامات ادارات به صورت مستمر در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه اقدامات گسترده و در بسیاری موارد، قابل توجهی در حوزه‌های مختلف در دولت مردمی سیزدهم در آذربایجان غربی صورت گرفته است، گفت: این اقدامات باید در اختیار مردم قرار گیرد تا آن‌ها هم در جریان کار‌های انجام شده، باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی می گوید: تمهیداتی اندیشیده شده تا مدیران دستگاه‌های اجرایی با استفاده از طریق رسانه‌ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی، فعالیت‌ها و دستاورد‌های خود را اطلاع رسانی کنند.

مشاور هماهنگی و امور رسانه استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدامات دولت مردمی سیزدهم در استان، بسیار گسترده و غیرقابل مقایسه با گذشته است، گفت: مردم باید در جریان اقدامات دولت قرار گیرند.

علی رزازی با بیان اینکه دستورالعمل رسانه‌ای دولت ارسال شده، گفت: دولت اقدامات بسیار قابل توجهی در حوزه‌های محرومیت زدایی، اقتصادی و عمرانی انجام داده که به صورت گسترده همزمان با هفته دولت در استان اطلاع رسانی می‌شود.

او می گوید: شنبه‌های محرومیت زدایی، سفر‌های شهرستانی، اقدامات گسترده در حوزه مرز، توجه به روستاها، تقویت حمایت از تشکل ها، یکشنبه‌های حمایت از تولید، دیپلماسی فعال اقتصادی با کشور‌های همسایه، تسهیل کسب و کار، رفع موانع تولید، تسهیل سرمایه گذاری خارجی و اقدامات قابل توجه در حوزه کشاورزی برای کاهش مصرف و افزایش راندمان از جمله این اقدامات است.

رزازی گفت: طرح‌های نهضت ملی مسکن، توسعه بخش حمل و نقل و زیرساخت‌های جاده‌ای از جمله کریدور غرب به جنوب، اجرای طرح‌های گسترده آبرسانی، مدرسه سازی، توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی از دیگر اقداماتی است که مصادیق قابل توجهی دارد و اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.