سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه معلمان طرح مهرآفرین از حذف در رتبه بندی

حذف معلمان مهرآفرین از طرح رتبه بندی آن‌ها را گلایه‌مند کرد.

طرح مهرآفرین سال ۱۳۹۱ در کشور مطرح شد و بسیاری از معلمان با استفاده از این طرح توانستند استخدام شوند با وجود اینکه این معلمان سال‌های بسیاری برای آموزش دانش آموزان مشقت‌های بسیاری را تحمل کردند، اما مدتی است که آوازه حذف رتبه بندی معلمان از  این طرح به گوش می‌رسد.

این موضوع به شدت آن‌ها را به شدت گلایه‌مند و سردرگم کرده و با ارسال پیام‌هایی از مسئولان خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.

 

دغدغه روز/

باسلام. وقت بخیر لطفا پرداخت علی الحساب و رتبه بندی برای همکاران طرح مهرآفرین که با بی مهری کامل کنارگذاشته شدند را پیگیری کنید.


سلام ما نیرو‌های مهرآفرین چه فرقی در تدریس با سایر نیرو‌های آموزش و پرورش داریم که ما را در رتبه بندی کنار گذاشتند؟ لطفا به مشکلات ما رسیدگی شود من ۱۵ سال سابقه تدریس دارم.


لطفا پیگیر معلمان  طرح مهر آفرین باشید . به حساب معلمان طرح مهرآفرین مبلغی واریز نشد.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
mahdi
۲۳:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
.:
غم نامه
عرض سلام و ادب محضر همه دوستان
بنده دانشجوی دکترای حقوق، سال ۹۰ در آزمون قوه قضاییه شرکت نموده و به سرعت تمام مراحل گزینش رو طی و در دادسرای استان به طور رسمی مشغول به کار شدم. (یادم هست اونقدر گزینش قوه قضاییه ماهارو تحویل میگرفت که شک کردم پرسیم آقا: استخدام ما دولتیه؟ ناراحت شد گفت: دولتی چیه؟ حکومتیه.) هنوز چند روز از اشتغال به کارم نگذشته بود که با اطلاعیه ی جذب نیروهای قرآنی مهرآفرین آشنا شدم؛ از آنجایی که قاری و حافظ چند جزء از قرآن کریم بودم به اصرار اطرافیان و اینکه معلمی شغل شریفی هست و دادگاه با جرم و مجرم سروکار دارد، مراحل استخدامی آموزش و پرورش را طی نموده و با علاقه مشغول خدمت به فرزندان این مرز و بوم شدم به نحوی که به لطف خدا مثل اکثریت همکارانم، جزء برترین های منطقه محل خدمتمان بوده ام. اما متاسفانه بجای اینکه بعد از ۵ سال مثل سایر کارکنان، طبق قانون، استخدام آزمایشی و رسمی بشوم، بنده و سایر هم استخدامی های مهر آفرین، هنوز بعد از ۱۰ سال پیمانی هستیم و از بسیاری از حقوقمان مثل رتبه بندی و واریزی های دیگر محروم شده ایم. تأسف از اینکه آموزش و پرورش ۱۰ سال از بهترین زمان عمر امثال بنده که می توانستم در جایگاه قضاوت یا وکالت یا دفتر اسناد رسمی مشغول بکار شوم را هدر داد و کاری کرد که با ۷ میلیون تومان حقوق، شرمنده زن و بچه و مورد سرزنش دوستان خود که اکثرا قاضی و وکیل هستند قرار گیرم. این غم نامه را نوشتم که برسد به دست مسئولینی که ذره ای تعهد و ایمان در وجودشان هست، شاید در کنج خلوت خود با خدای خود، یکبار برای همیشه به وظیفه خود در قبال زیردستان عمل کرده و به حقوق تضییع شده آنها رسیدگی نمایند. والسلام علی عبادالله الصالحین
حسینی
۱۹:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
من معلم مهرآفرین هستم
دو دوره پیاپی معلم برتر منطقه
رتبه دوم استانی درس پژوهی
برترین رابط پژوهی استان
سازنده کلیپ های آموزشی قم پویا
حکمم مشابه همکار رسمی چرا من شامل رتبه بندی نشدم مشکلات اقتصادی و معیشتی برای معلمان مهر آفرین وجود ندارد چرا معلمان را از هم جدا سازی همه ما معلم هستیم
لطفا به احترام معلم صدای من را به گوش مسئولین برسانید