مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۳۰ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام، من یک شهروند تهرانی هستم ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ یک خودروی شاهین را که یک سال پیش ثبت نام کرده بودم را دریافت کردم، روز ۲۸ اسفند به دلیل نقص ماشین به نمایندگی بردیم و با کلی دوندگی روز سوم عید ماشین را تحویل گرفتیم، تا حالا چندین بار دیگر همین مشکل برای ماشین بوجود آمده که علی رغم فاصله زیاد تا نمایندگی مجبور بودیم برای تعمیر به نمایندگی مراجعه و باز روز از نو و روزی از نو تا اینکه ۳۰ام تیر ماه ماشین دوباره با همان مشکل مواجه شد. امروز ۲۹ مرداد بعد از کلی تماس خبر دادند که ماشین آماده است وقتی تا سر خیابان آمدیم دوباره همان مشکل پیش آمد و بازهم ماشین به تعمیرگاه عودت داده شد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


با برداشتن دفترچه بیمه برای جانبازانی که دارو دریافت می‌کردند سخت‌تر شده است. به هرکجا مراجعه می‌کنیم می‌گویند قرارداد نداریم اگر داشته باشد این عزیزان متوجه نمی‌شوند. خواهش می کنم پیگیری کنید.


سایت رتبه بندی برای معلمان اجازه آپلود مدارک را نمی‌دهد، لطفا پیگیری کنید.


سلام من دی ماه اس تری ثبت نام کردم، تحویل اسفند ۱۴۰۰ بود یک ماه است فاکتور شده، با وجود اینکه همه مدارک ارسال شده، اما هنوز ماشین تحویل نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام خسته نباشید من در بانک ملی خیابان شهید باهنر کرمان برای وام ازدواج ثبت نام کردم که ۱۵۰ میلیون تومان است. ازمن سه تاضامن می‌خواهند. با توجه به اینکه در اخبار اعلام کردند برای گرفتن وام یک ضامن کافی است. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار