سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از چند طرح کشاورزی و دامپروی در کوهبنان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان گفت: در هفته دولت چهار طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان کوهبنان به بهره برداری می‌رسد.

 مجیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان گفت: در هفته دولت چهار طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد اعتباری بیش از ۹ هزارو ۶۰۰ میلیون ریال که ۳ هزارو ۱۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

او می‌گوید: این طرح‌ها شامل دو طرح آب و خاک، یک طرح شیلات و یک طرح تولیدات گیاهی است.

به گفته مجیدی دو طرح آب و خاک شامل یک باب استخر ذخیره و طرح مرمت قنوات این شهرستان در این هفته به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها با هزینه کرد ۳ هزارو ۴۰۰ میلیون ریال که ۲ هزارو ۸۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: در این هفته همچنین یک واحد پرورش ماهی سردآب ۲ هزار قطعه‌ای به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح دو شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهبنان می‌گوید: همچنین یک مزرعه ۷ هکتاری زعفران در این هفته به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح ۳۰ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

قهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: در هفته دولت دو طرح کشاورزی در این شهرستان با هزینه کرد ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و ۱۰ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

او می‌گوید: این طرح‌ها شامل یک طرح گلخانه و یک واحد بسته بندی خرما است.

قهری گفت: یک واحد گلخانه سبزی و صیفی جات در سطح ۳ هزارو ۸۷۸ مترمربع با ظرفیت ۱۳۰ تن سالانه در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: همچنین یک واحد بسته بندی خرما با ظرفیت نگهداری ۱۰۰۰ تن خرمانیز در این هفته افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.