سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکیدبر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیاز‌های صنعتی کشور

مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان ایمیدرو بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیاز‌های صنعتی کشور تاکید کرد.

آقای ملا طاهری در دیدار با روسای دانشکده های دانشگاه صنعتی سهند، آشنایی با ظرفیت های علمی دانشگاه سهند و ارزیابی عملکرد آنها در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی و استفاده از نتایج کار پژوهشی در اجرای طرح های کلان کشور را از عمده اهداف این بازدید عنوان کرد وگفت :رویکرد شرکت ایمیدرو استفاده از ظرفیت دانشگاه صنعتی سهند در بخش معدن و صنایع معدنی کشور و احصاء مشکلات و حل آنها بوده و این دانشگاه توانایی خوبی در تبیین صورت مساله و ارائه پاسخ مناسب به نیازهای این بخش دارد.

او یکی از رویکرد های اصلی این سازمان را تنظیم تقاضاهایی عنوان کرد که مورد نیاز صنعت و معدن کشور بوده و به تبع آن دانشگاه بر اساس آن تقاضا ها پیشنهادات خود را ارائه و در نهایت به حل مساله و رفع نیازهای کشور منجر شود.

او استفاده بهینه از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان که ذیل این گونه دانشگاه ها فعالیت می کنند را از برنامه های اصلی ایمیدرو عنوان و بر گسترش و توسعه این هکاری ها در جهت رفع مشکلات و نیازهای صنعتی در بخش صنعت و معدن کشور تاکید کرد .

آقای فاتحی فررئیس دانشگاه صنعتی سهند هم از انجام توافق های فی مابین این دانشگاه با شرکت ایمیدرو خبر داد و افزود : با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه مجازی و حوزه دانشکده های تخصصی بویژه در زمینه صنایع معدنی ، مقرر شد آموزش نیروهای انسانی شرکت های زیر مجموعه ایمیدرو توسط این دانشگاه انجام گرفته تا علاوه بر ارتقاء شغلی و علمی بتوانیم در راستای تقویت صنعت کشور قدم های خوبی برداریم .

در این دیدار از دانشکده ها و مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشکده های مختلف دانشگاه صنعتی سهند بازدید به عمل آمد .

 

برچسب ها: دانشگاه ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.