سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایه بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بر سر ۴۰ هزار خانواده

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ هزار خانواده نیازمند و معلول زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.

محمد کریم آریا تعداد مددجویان زیر پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد را ۴۰ هزار خانوار شامل؛ معلول و نیازمند اعلام کرد و گفت: با رویکرد محرومیت زدایی و حمایت‌های دولت سیزدهم، مستمری ۵ هزار نفر که در انتظار دریافت مستمری بودند، برقرار شد.

وی تعداد مددجویان معلول و از کار افتاده پشت نوبتی را ۳ هزار و ۳۸۵ نفر و خانواده اعلام کرد و افزود: برای تامین اعتبار برقراری مستمری این افراد نیازمند توجه ویژه دولت هستیم.

آریا به کسب رتبه‌های برتر ورزشکاران معلول کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های مختلف ملی، جهانی و المپیک اشاره کرد و ادامه داد: ساخت سالن ورزشی ویژه معلولان در استان ضروری است.

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: قهرمانان جهان ناشنوایان، قهرمانان المپیک، اقای گل و فنی‌ترین بازیکن فوتسال و موارد دیگر همه از این استان بوده اند، اما تاکنون برای ساخت سالن ورزشی در استان اقدامی نشده است.

این مقام مسئول به محدودیت‌های اعتباری سازمان بهزیستی در برابر گستردگی جامعه هدف اشاره و اضافه کرد: در زمینه مشارکت‌های مردمی وضعیت خوبی داریم، بطوریکه در ۵ ماه نخست امسال ۱۱۰ برابر پارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی را جمع آوری کردیم.

آریا این آمار در سطح استان را بی نظیر توصیف کرد و گفت:، اما همچنان با توجه به فقر و عمق محرومیت مردم این موارد جوابگو نیست و خواستار مشارکت خیران و نیکوکاران هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.