سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۴۰ هزار نفر در نهضت ملی مسکن استان مرکزی

برای حدود ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان مرکزی زمین مهیا شده است.

انعامی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در جریان بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در ساوه گفت: تا این لحظه ۱۴۰ هزار نفر در استان مرکزی در طرح مسکن ثبت نام شده‌اند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر واجد شرایط بودند و برای قریب به ۳۰ هزار واحد زمین مهیا شده است.

انعامی گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار واحد در دست ساخت است که از این تعداد حدود ۸ هزار واحد قرارداد مشارکت بانکی منعقد شده و امیدواریم با پیشرفت فیزیکی و مهیا شدن همه عوامل ساخت خصوصا منابع مالی بتوانیم بعنوان اولین استان واحد‌ها را تحویل مردم دهیم.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی طرح‌های نهضت ملی در ساوه در قالب ۳ سایت با ۱۸۴۸ واحد با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کار خود را آغاز کرده و خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ساوه که بعضا به ۵۰ درصد نیز رسیده در کشور قابل توجه است.

جولایی سرپرست دیوان محاسبات استان مرکزی هم گفت: یکی از تکالیف اصلی دیوان محاسبات نظارت برای هزینه‌ی اعتبارات دولتی است و سعی می‌کنیم در کنار دستگاه‌های اجرایی به پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان مرکزی کمک کنیم.

الیاسی فرماندار ساوه هم با بیان اینکه در آخرین مرحله ثبت نام نهضت ملی ۱۱ هزار نفر در ساوه درخواست کرده‌اند، گفت: طبق پالایش‌های صورت گرفته تاکنون ۴ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند که با الحاق زمینی به مساحت ۲۴۷ هکتار امیدواریم یک چشم انداز ده ساله در ساوه در خصوص حل مشکل مسکن داشته باشیم.

در این بازدید سرپرست دیوان محاسبات استان مرکزی به همراه جمعی از مدیران کل، روند احداث طرح نهضت ملی مسکن در ساوه را مورد نظارت و ارزیابی قرار دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.