عسگری گفت: لیست اسامی متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر صد هزار نفر استان مرکزی در حال پالایش است.

عسگری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در بازدید از طرح‌های در دست احداث شهر‌های آوه و غرق آباد در خصوص نهضت ملی مسکن زیر صد هزار نفر استان مرکزی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در خصوص طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۸ هزار نفر در سطح شهر‌های زیر یکصد هزار نفر استان مرکزی ثبت نام کرده اند و لیست اسامی متقاضیان در حال پالایش است.

براساس برنامه ریزی انجام شده، قطعا باید برای ۸ هزار خانوار، تامین زمین را انجام دهیم تا با پایان یافتن پالایش نهایی اسامی متقاضیان، تکلیف ما برای افزایش متقاضیان واجدالشرایط و برنامه ریزی برای احداث کاحد‌های بیشتر، مشخص شود.

طرح اقدام ملی مسکن هم در ۱۷شهر زیر یکصد هزار نفر جمعیت استان با ثبت نام ۲ هزارو ۶۸۳ واحد در حال اجراست که از تعداد کل ثبت نامی ها، تاکنون ۱۵۰۰ واحد جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شدند و ۱۱۰۰ واحد نیز موفق به عقد قرار داد شدند.

برای ۲۲۰۰ واحد تخصیص پروژه انجام و زمین مورد نیاز از سوی راه و شهرسازی، تحویل بنیاد مسکن شده است که به کمک شهرداری‌ها برای هزارئ ۶۸۷ واحد، پروانه‌ی ساختمانی صادر شده که از این تعداد هزار و ۴۰۰ واحد، فنداسیون و بتن ریزی انجام شده است.

حدود ۸۲۰ واحد در مرحله اجرای اسکلت، ۷۶۰ واحد در فاز اجرای سقف، ۲۰۰ واحد به سفت کاری رسیدند و ۷۹ واحد نیز در مرحله‌ی نازک کاری قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار