سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسولی:

مردم برای دریافت گذرنامه به دفاتر پستی مراجعه نکنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: مردم برای دریافت گذرنامه های اربعین به واحدهای پستی مراجعه نکنند.

رسولی  گفت: در تلاش‌هستیم تا در سریع‌ترین زمان و بلافاصله پس از صدور گذرنامه زائران استان زنجان، گذرنامه آن‌ها ارسال و تحویل داده شود.

او بابیان اینکه  شهروندان از مراجعه حضوری به پست خودداری کنند، افزود:متقاضیان بایستی به سامانه رهگیری پست مراجعه کرده یا از طریق سامانه ارتباط با مشتریان پست به شماره ۱۹۳، برای گرفتن راهنمایی‌های کامل در خصوص دریافت گذرنامه خود تماس بگیرند.

مدیرکل پست استان زنجان ادامه داد: اگر بارکد مرسوله‌های پستی متقاضی احصاء شده، متقاضیان می‌تواند از طریق سایت post.ir و سامانه رهگیری پست، مرسوله خود را رهگیری کنند.

جوادی گفت: با توجه به ضرورت داشتن گذرنامه جهت عبور از مرز عراق برای رفتن به کربلای معلی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، موضوع از ماه‌های گذشته در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل پست استان زنجان افزود: علاقمندان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، ابتدا باید متقاضیان با مراجعه به دفاتر پلیس+ ۱۰ درخواست صدور یا تمدید گذرنامه را بدهند، پس از چاپ و تحویل گذرنامه به پست، در سریعترین زمان ممکن گذرنامه را تحویل می‌دهیم.

او از علاقمندان برای شرکت در مراسم اربعین در کربلای معلی خواست تا در اسرع وقت درخواست‌هایشان را انجام  دهند و این فرآیند را به روز‌های آخر موکول نکنند.

جوادی ادامه داد: بخشنامه‌هایی در خصوص اولویت تحویل گذرنامه‌ها به واحد‌های اجرایی ابلاغ شده که بلافاصله پس از اینکه گذرنامه وارد چرخه پستی شد، به نشانی گیرنده ارسال می‌شود.

 استان زنجان ۱۰ دفتر خدمات ارتباطی دولتی و ۸۱ دفتر پیشخوان خدمات عمومی دولت دارد.

علاوه بر این دفاتر دولتی و پیشخوان در روستا‌های استان ۲۵۱ دفتر ICT روستایی در این استان برای خدمت رسانی به مردم فعال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.