سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمندی هزار واحد مسکن مددجویی در قزوین به لوله کشی گاز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت : 800 واحد مسکونی در حال ساخت و 200 واحد مسکونی در حال استفاده مددجویان نیازمند لوله کشی گاز هستند .

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: تا پایان سال آینده بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد احداث خواهد شد و در حال حاضر هم بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی درحال استفاده هستند که همه این واحد‌ها به لوله کشی گاز نیازدارند.

وی تصریح کرد: براساس تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت گاز استان که به زودی به امضای مدیران دستگاه‌های ذیربط خواهد رسید، مشکل لوله کشی گاز منازل مددجویان مذکور از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برطرف خواهد شد.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: شرکت گاز تلاش می‌کند علاوه بر اجرای قانون، مسئولیت اجتماعی خود را برای خدمت به محرومان و نیازمندان مدنظر داشته باشد.

حجتی پور خاطرنشان کرد: ۴۶۵ هزار مشترک در سطح استان داریم که در این میان ۶ هزار و ۹۸۰ مشترک شرکت گاز از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند و در خصوص گاز بهاء در صورت مصرف برابر با الگوی مصرف از پرداخت بهای گاز مصرفی، معاف خواهند بود.

وی یادآورشد: حدود یک میلیار د و ۶۰۰ میلیون تومان بخشودگی برای مشترکان کم مصرف داشته ایم که این تعداد خانواده ۲۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.