سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عذر بدتر از گناه شرکت ارسال کالا/ نظارتی بر عملکرد کارکنان این شرکت نیست؟

بعد از انتشار ویدئویی از حمل بار به صورت غیراصولی در فضای مجازی، مدیریت این شرکت واکنشی به این موضوع نشان داده است.

آقای مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیباکس در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: متاسفانه اخیرا ویدئویی از یک رفتار غیرحرفه ای و غیراخلاقی در یکی از شعبه های تابعه منتشر شده که دل تمامی اعضای خانواده ی بزرگ این شرکت را به درد آورده است.

او می نویسد: بنابراین از طرف خودم و همچنین به نمایندگی از تمامی دوستان و همراهان این خطای غیرقابل بخشش را محکوم می کنم و ضمن عذرخواهی از مخاطبان به اطلاع شما می رسانم که براساس آیین نامه های انضباطی، شدیدترین برخورد سازمانی با خاطیان صورت گرفته و پرونده این شعبه در کمیته لغو در حال بررسی است که نتیجه آن به محض تایید به اطلاع شما خواهد رسید.

همچنین از همین جا، مراتب تشکر و قدردانی خودم و تمامی اعضا را به شما مردم آگاه و همراه اعلام می دارم. گفته می شود که بروز یک خطا در یک سازمان بزرگ امکان پذیر و بخشودنی است اما ما همیشه و همواره خود را از این قاعده جدا می داند و حتی بروز یک اشتباه و خطا در حفظ امانت و اعتماد مخاطبانش را برنمی تابد. کدورت و آزردگی شما و هشدارها و پیام هایی که به هر طریق به شخص من و همراهانم رسید، مهر تاییدی بر حساسیت و نظارت شما بر کیفیت خدمات است. این مجموعه، این مهم را که مخاطبانش حتی یک خطا را از سمت ما برنمی تابند.

از دیروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده حمل خلاف اصول حرفه ای و خارج از چارچوب استاندارد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
سیامک
۱۳:۰۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
بسته رو اونقدر نمیارن تحویل بدن که من خودم باید برم دفتر تیپاکس تحویل بگیرم.
یک بار بستم آسیب دیده بود و متضرر شدم
یک بار دیگه پستچیشون فضولی میکرد درباره بسته پستی که چی توشه و چقدر خریدی و ازین حرفا
همچنان موقع بارگیری و یا تخلیه بار رو پرت می کنن
هزینه ای که می گیرن به شدت غیر منصفانه اس
بسته رو درب مغازه تحویل نمیدن از تو خیابون زنگ میزنه میگه بیا ببرش.
اینا تجربیات من بود با تیپاکس مزخرف ترین شرکت پستی دنیا!!!
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
فقط تحریم تیپاکس همین بس
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا مدیر عامل تیپاکس داره دروغ میگه تمام شعباتشون همین گونه اجناس را جابجا میکنن ،همه باید موقع بارگیری تیپاکس همیگونه فیلم بگیرند وپخش کنند تا حساب کار دستشون بیاد
علی نیا
۲۲:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
تیپاکس بارارسالی شکستن ودزدین میگن بروشکایت کن کشورصاحب نداره چی بگم راست میگن
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
حالا که این موضوع داغ شده خوبه مسئولین دولتی
اولا
توضیح بدن این موسسه وموسسه های مشابه اساسا زیر نظر و بانظارت کدام دستگاه دولتی فعالیت میکنند
ثانیا
این موسسات اجبار تلفن شکایات دستگاه دولتی بطور کامل وشفاف در معرض دید مراجعین ومشتریان بگذارند
ثابثا
تعرفه قیمتها هم شفاف. در معرض دید مشتریان و مراجعین بگذارند
با شواهد و قرائن اینجور بنظر میاد خیلی تیپاکس رها و ول شده هست.
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
حمل نقل تیپاکس افتضاحه...هم گرون هم بیشترکالها شکسته میرسه..هم اینکه درب منزل نمیبرن زنگ میزنن مشتری خودش بره تحویل بگیره...من الان یک سال دیگه با تیپاکس چیزی نمیفرستم.چون هم منه فروشنده نارضیم هم مشتری.کلی خسارت ازجیب دادم..حرومتون باشه
خانم روزبه
۲۰:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
من چندین بار وسیله فرستادم از شهرستان به تهران.روی جعبه سه بار نوشتم شکستنی . کلا شکسته تحویل مشتری دادن . یه بار هم به دوستم گفتن بیست تومن بیشتر باید بدی اونم نقدی . و اون بنده خدا داد‌. کلی شکایت و تماس و... هیچی به هیچی . هیچوقت بهشون اعتماد ندارم.
فرزام
۲۰:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
اصلا نظارتی نیست این آقا به اصطلاح مدیر عامل دروغ میگه من چندین بار برام مشکل پیش اومده با این تیپاکس هر چی زنگ میزنم شکایت میکنم کسی جوابگو نیست عذر بدتر از گناه این اپراتورها هم خیلی بی‌تربیت هستن اصلا بلد نیستن با مستری حرف بزنن من بسته داشتم آنلاین پول دادم بازم ازم پول میخان رسیو نشون دادم میگه له من ربطی نداره من الان پولم میخام برو از سرعت پولتو بگیر با پررویی زنگ زدم شرکت میگه پیگیر هستیم بهتون خبر میدیم تا حالا کسی باهم تماس نگرفته ای خدا لعنتشون کنه با این شرکت وکارکنانشون که ادب ندارن چرا اینو تعطیل نمیکنن ما از شرش خلاص بشیم
احسان
۲۳:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
دروغ میگه، اکثرا همینجورین
عبدالله خطیب
۲۳:۳۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
من خودم سه نوبت با تیپاکس کالا فرستادم سری اول به علت نوع بسته بندی مجبور شدند دو بسته کنند که در یک زمان از یک مرکز بجنور به یک مقصد ارسال شد یکی از بسته ها دقیقا ده روز با تاخیر به مقصد رسید .
بار دوم محوله را به علت وارد کردن ضربه شکستند و خسارتی نیز پرداخت نکردند و مدعی شدند با قبل از حمل شکسته بوده است.
بار سوم محموله از بجنورد به مقصد تهران ارسال شد هم از مبدا ول هزینه ها دریافت شد و هم در مقصد مجددا کل هزینه دریافت شد .
هر سه بار شکایت شد و گفتند برخورد می کنیم . نه برخوردی دیدم نه جبران خسارت .