آقای مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیباکس در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: متاسفانه اخیرا ویدئویی از یک رفتار غیرحرفه ای و غیراخلاقی در یکی از شعبه های تابعه منتشر شده که دل تمامی اعضای خانواده ی بزرگ این شرکت را به درد آورده است.
او می نویسد: بنابراین از طرف خودم و همچنین به نمایندگی از تمامی دوستان و همراهان این خطای غیرقابل بخشش را محکوم می کنم و ضمن عذرخواهی از مخاطبان به اطلاع شما می رسانم که براساس آیین نامه های انضباطی، شدیدترین برخورد سازمانی با خاطیان صورت گرفته و پرونده این شعبه در کمیته لغو در حال بررسی است که نتیجه آن به محض تایید به اطلاع شما خواهد رسید.
همچنین از همین جا، مراتب تشکر و قدردانی خودم و تمامی اعضا را به شما مردم آگاه و همراه اعلام می دارم. گفته می شود که بروز یک خطا در یک سازمان بزرگ امکان پذیر و بخشودنی است اما ما همیشه و همواره خود را از این قاعده جدا می داند و حتی بروز یک اشتباه و خطا در حفظ امانت و اعتماد مخاطبانش را برنمی تابد. کدورت و آزردگی شما و هشدارها و پیام هایی که به هر طریق به شخص من و همراهانم رسید، مهر تاییدی بر حساسیت و نظارت شما بر کیفیت خدمات است. این مجموعه، این مهم را که مخاطبانش حتی یک خطا را از سمت ما برنمی تابند.
از دیروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده حمل خلاف اصول حرفه ای و خارج از چارچوب استاندارد است.
یک بار بستم آسیب دیده بود و متضرر شدم
یک بار دیگه پستچیشون فضولی میکرد درباره بسته پستی که چی توشه و چقدر خریدی و ازین حرفا
همچنان موقع بارگیری و یا تخلیه بار رو پرت می کنن
هزینه ای که می گیرن به شدت غیر منصفانه اس
بسته رو درب مغازه تحویل نمیدن از تو خیابون زنگ میزنه میگه بیا ببرش.
اینا تجربیات من بود با تیپاکس مزخرف ترین شرکت پستی دنیا!!!
اولا
توضیح بدن این موسسه وموسسه های مشابه اساسا زیر نظر و بانظارت کدام دستگاه دولتی فعالیت میکنند
ثانیا
این موسسات اجبار تلفن شکایات دستگاه دولتی بطور کامل وشفاف در معرض دید مراجعین ومشتریان بگذارند
ثابثا
تعرفه قیمتها هم شفاف. در معرض دید مشتریان و مراجعین بگذارند
با شواهد و قرائن اینجور بنظر میاد خیلی تیپاکس رها و ول شده هست.
بار دوم محوله را به علت وارد کردن ضربه شکستند و خسارتی نیز پرداخت نکردند و مدعی شدند با قبل از حمل شکسته بوده است.
بار سوم محموله از بجنورد به مقصد تهران ارسال شد هم از مبدا ول هزینه ها دریافت شد و هم در مقصد مجددا کل هزینه دریافت شد .
هر سه بار شکایت شد و گفتند برخورد می کنیم . نه برخوردی دیدم نه جبران خسارت .