سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز ظهر عاشورا جهاد تبیین و لبیک به مقام معظم رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ماندگاری دین اسلام به برکت امام حسین (ع)، خون امام حسین (ع) و کسانی که الگوی آنان امام حسین (ع) بوده است.

آیت‌الله  خاتمی ظهر در خطبه‌های نماز ظهر عاشورا با بیان اینکه نماز امری الهی است، گفت: مراسم عزاداری ایام محرم امسال به مراتب از لحاظ کمیت، باشکوه‌تر از دو سال گذشته بوده است.

او با بیان اینکه امسال مردم نشان دادند که حسینی هستند، ادامه داد: دین مقدس اسلام، محمدی‌القدوس و حسینی‌البقا است و دین اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) مطرح شده، ولی ماندگاری آن به برکت امام حسین (ع)، خون امام حسین (ع) و کسانی که الگوی آنان امام حسین (ع) بوده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هشت سال دفاع‌مقدس طبق اندیشه، آرمان و منطق امام حسین (ع) بوده است، افزود: طبق گفته امام خمینی (ره)، محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

او با بیان اینکه تجدیدنظر در اندیشه‌های امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند، گفت: دشمن در نظر دارد که اسلام نباشد و تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می‌دهد تا چهره اسلام را ضعیف نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا جهاد تبیین و لبیک به مقام معظم رهبری است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برای آرمان و اسلام و برای ما هدف است، علاوه بر اینکه به سخنان دشمن گوش فرا نمی‌دهیم، دست در دست هم پشت سر ولایت برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون‌های پاک شهدا ایستاده‌ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.